wtorek, 10 kwietnia 2012

000. Zapoznanie.

Hii ^^
Jestem Mocca, o prawdziwym imieniu zapomnijcie :}
Mam dopiero 12 lat. Uwielbiam fretki, czytać o nich, oglądać filmiki i zdjęcia, przesiadywać godzinami na forum o nich etc ^^
Sama pragnę miec fretke, jednak na dzień dzisiejszy moje finanse i warunki, na nią kategorycznie nie pozwalają, jednak..może, kiedyś? :) Modle się o to.
Będę pisała od podstaw, do bardziej, "wtajemniczonych" rzeczy.
Podstawy to podstawa! :]
Nie zwracajcie uwagi na mój wiek, czy młoda oznacza głupia i niedoświadczona? Właśnie.
Wiek moim zdaniem nie gra roli, a jak na swój wiek, jestem dojrzała - bynajmniej tak mówią.
Bywam wygadana, ale także nieśmiała. Najlepiej czuje się w samym towarzystwie przyjaciół, bez obcych osób, które mnie irytują, zresztą, sama jestem irytująca.
Posiadam 2 psy (jeden to szczeniak, i jest u mnie tymczasowo), świnkę morską, 2 szczury, kraba i rybki.
Moze w przyszłosci fretkę (?).
OK, to tyle o mnie.
Mam nadzieje ze blog wam sie spodoba. *-*
Moj blog o szczurach: rat-deliah.blog.onet.pl
kiss!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz